dimecres, 1 de maig del 2013

Elaboració pla d'actuació

Hores: 10 

Objectius:
  1. Elaborar un projecte per millorar la motivació en el procés de la lectoescriptura.
  2.   Exposar i compartir amb el tutor el pla d’intervenció dissenyat
Activitats:
  1. Cerca i lectura de biografia referent al procés d’ensenyament i aprenentatge de la lectoescriptura. 
  • De les diferents corrents  del procés de lectoescriptura prenc com a fonament per una banda el desenvolupament de la competència comunicativa  promogut pel Departament d’ensenyament dins del marc competencial, i per l’altra banda el model global de l’aprenentatge de la lectoescriptura de l’Ana Teberosky sense obviar la teoria constructivista de l’aprenentatge.

2.   Elaboració d’un marc teòric per fonamentar el nostre pla d’actuació.
  •  Prenent com a referent les idees mes destacades de les lectures anteriorment anomenades elaboro el meu pla d’actuació per tal de millorar la motivació en el procés de lectoescriptura.

3.    Disseny del projecte.
  • Es fa un primer avantprojecte amb les actuacions que crec necessàries dur a terme.
  •   Es redacta el projecte definitiu un cop revisat.

4.    Reunions amb el tutor per tal de compartir dubtes i idees.
  • Es presenta l’avantprojecte al tutor i s’explica les diferents actuacions previstes. El tutor comenta els punts que creu adequats i els que cal modificar algun aspecte.  
  •  En la següent reunió presento el projecte definitiu un cop fetes les modificacions oportunes i s’acorda la temporalització per dur a terme el projecte.

Temporalització de la implementació del projecte.



ABRIL
1
2
3
4
5
8
9
10
11
12
15
16
17
18
19
22
23
24
25
26
29
30



MAIG


1
2
3
6
7
8
9
10
13
14
15
16
17
20
21
22
23
24
27
28
29
30
31


Els dies de color vermell es on aplicaré el meu projecte, un grup de primer de primària, i el color verd representa els altres dos grups de primer de primària on faré d’observador i serà el tutor qui aplicarà el projecte.

Graella de les reunions amb el tutor.


Dia:
Assistents:
Temes tractats:
Acords
  






Avaluació:

En aquesta fase crec que ha estat fonamental la interacció en les reunions fetes amb el meu tutor, desprès de la lectura de les teories i el disseny del projecte, fet que ha ajudat a poder implementar el meu projecte tenint en compte les idees sorgides durant tot el procés.

Veig imprescindible que en tot procés de canvi i ha d’haver acords i diàleg entre tots els membres que intervenen en aquell procés educatiu, ja que no nomes ha de ser “el psicopedagog” el que cregui en aquell projecte sinó que aquest ha d’impregnar de la seva filosofia a tots els docents que intervinguin.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada